Monday, September 20, 2010

克人憎~!

厚~~
死咯~
忘记佐...
听日有班姐妹约佐吃饭...><
唔知听日仲晒开OT毋嘎~
不过仲没问个靓女批唔批准我去~
 唔知她俾唔俾涅~
大锅咯~
竟然忘记~

厚~
讲到开OT就呶阿!
戈个唔知么么助理阿~
害死我~
要我挨夜~从头做过~
厚~你啊~
你化佐灰我都认得你啊!
克人憎~!
开会几时轮到你开声嘎~
多多吱喀~
!·#¥%*“?〉{:


哎~~~~
我姐话要带我返香港啊~
唔制呐~~

No comments:

Post a Comment

My playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com