Saturday, September 4, 2010

4/9...[想你]

今晚,天气特别冻...
就算坐系山顶,或者训系小木屋入边...
只要望住个天空...
个心就会好挂住你...
一直想返好多回忆...
有时觉得好幸福,有时觉得过得太快...
不知不觉,又流眼泪呐...o( T^T )o
不过我冇唔开心,只系觉得好快...


今日我家姐打俾我...
同我斗佐一阵嘴...
不过~最终都系我赢~~哇咔咔...
某计呐...哈哈~~注定我系赢家~~
他话我知,他个爱人向她求婚呐...
哇~我听到,呆佐阵...
本来仲想问他肯唔肯嫁既~
不过她既语气话佐俾我知,他仲唔想嫁...o(>~<)o
个刹那,我冇出声...
听她讲...她拒绝佐~
不过最终,她决定再过多几年致有甘既想法...
我做细佬既,冇么可以帮她...
只系支持她既决定...

她仲话我知,他老公仔hap我醋...
话我同她亲密到好似拖友...哈哈...
话时话,唔识我地既人,都误会我地系情侣咯...XD
哈哈~有人眼红~~xp



No comments:

Post a Comment

My playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com