Saturday, September 18, 2010

好乱既一日...=(

今日
开佐两个会
累爆!
仲要去studio睇女行catwalk
不过
好心不在焉 ><

不过
自己都努力甘,完成D耶
跟住去朋友既生日趴
去戈度坐佐阵
本来心情好好
仲同朋友影相

忙佐整日...睇落有D憔悴哟~~
好少甘乖~竟然毋酒...><
不过突然间有个friend走埋来
问佐我D耶
突然间,我俾唔出麽耶反应她
心开始闷,人就静佐下来
跟住就同朋友讲声生日快乐
揾佐个借口撇
 
以家返佐屋企
仲睇到D我唔想睇到既耶
个心拉住拉住
好唔舒服
不过我选择“算吧啦”
唔知系咪戈个问题难
或者系我唔识解决
或者我根本唔敢面对

啊~~~~!!!!
好烦~!真系好犯贱呐我!T.T
好想灌醉自己

不过
我答应佐,就唔会唔听话


No comments:

Post a Comment

My playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com